29 de dezembro de 2023

Celga.


   Celga é o nome do exame de galego. Eu apunteime ao Celga para a convocatoria extraordinaria de novembro. Quixen sacar un diploma de galego. Fun ao exame nunha vila non moi lonxe de aquí, Ponferrada, e hoxe sairon os resultados: aprobei. Moitos suspenderon, a maioría, en todos os niveis (xa me dixeron que é o común). O exame de galego parece que é máis difícil que o de castelán. Eu, afortunadamente, fíxeno, e estou feliz por iso. É algo máis que engado ao meu currículo persoal, sobre todo, porque a decisión de facer un exame de galego non tivo nada que ver con opositar para un traballo. Foi unha decisión de carácter persoal. Feito.

4 comentários:

  1. Parabéns Mark. Seja pessoal, seja com outro motivo qualquer, é algo importante para si, e isso é que vale.
    O meu lema é sempre fazermos as coisas que nos tocam, independentemente da sua função prática.
    Continue com os seus objetivos, e cumpra-os para sentir uma sensação de "tarefa cumprida". Vale a pena sentir o descanso pessoal de atingir uma meta.
    Cumprimentos e desejos de uma boa entrada no novo ano. Que continue a cumprir os seus objectivos!
    Manel

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. O Manel entendeu bem o que significa propor-nos uma meta e cumpri-la.

      Muito obrigado. Desejo-lhe um 2024 cheio de coisas boas, e que continuemos a confraternizar por aqui.

      Um abraço,
      Mark

      Eliminar
  2. Muitos Parabéns
    Há que investir em nós e no que queremos para nós :)
    Abraço amigo e um Bom Ano 2024

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Muito obrigado! Sim, quis tirar um diploma de língua galega para mim mesmo.

      Um abraço e um feliz ano,
      Mark

      Eliminar